العودة   شبكة سيدات مصر > الاقسام العامة > فضفضة من القلب
التسجيل التعليمـــات قائمة الأعضاء التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

فضفضة من القلب هنا نفضفض عن همومنا اكتبي بعضوية الحيرانة حافظاً علي خصوصيتك: باسورد 123456


شوفتو بيقول علينا الملائكه اللى احنا عايشين معاهم

هنا نفضفض عن همومنا اكتبي بعضوية الحيرانة حافظاً علي خصوصيتك: باسورد 123456



إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم
ghada 26 ghada 26 غير متواجد حالياً
ليدي فوق الممتازه
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,544
شوفتو بيقول علينا الملائكه اللى احنا عايشين معاهم

 
 


وصلني عبر الايميل .. ايميل مضحك جدا وهو كالتالي :

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ
فاللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:


* الزوجة النكدية تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله
طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل


* الزوجة النكدية تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم


* الزوجة النكديةتساعد الزوج على صلة الرحم لأنه على طول هربان عند أمه

* الزوجة النكدية تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه
لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل .

وأخيراً ، الزوجة النكدية تجعل من زوجها رجلاً عظيماً
فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل
مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:
"وراء كل رجل عظيم إمرأة"



a,tj, fdr,g ugdkh hglghz;i hggn hpkh uhdadk luhil hglghz;i hggd hpkh fdr,g a,tj, ugdkh

 
 
 
رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
  #2  
قديم
اووشا اووشا غير متواجد حالياً
ست الستات
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 69,430
افتراضي رد: شوفتو بيقول علينا الملائكه اللى احنا عايشين معاهم

 
 
هههههههههههههههههههه
الصورة تضحك اوى
تسلمى ياحبيبتى
 
 
رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
  #3  
قديم
ايمان بالله لا يرتد ايمان بالله لا يرتد غير متواجد حالياً
ليدي شطوره
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المشاركات: 553
افتراضي رد: شوفتو بيقول علينا الملائكه اللى احنا عايشين معاهم

 
 
عسللللللللللل عشان تعرفوا بس يا رجاله فوايد التات في كل الأحوال
 
 
رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
  #4  
قديم
وزة الجزار وزة الجزار غير متواجد حالياً
ليدي لهلوبة
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 6,863
افتراضي رد: شوفتو بيقول علينا الملائكه اللى احنا عايشين معاهم

 
 
ههههههههههههههههههههههههههه
ماهى لو زوجة بالوصف دة
يبقى لازم يكون دى النتائج المترتبة عليها
 
 
رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
  #5  
قديم
داليا مودي داليا مودي غير متواجد حالياً
ست الستات
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 69,129
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى داليا مودي
افتراضي رد: شوفتو بيقول علينا الملائكه اللى احنا عايشين معاهم

 
 
اتعلمي يااووشا انتي ووزة
علشان تتطلعوه على عيون رجالتكم
وترحمونا شوية
 
 

الديكور , ازياء , الطبخ , ازياء محجبات , مكياج وميك اب , التريكو والكورشية والخياطة , الرشاقة والماكروبيتك , صور , عبايات استقبال , عبايات استقبال خليجي , عناوين وارقام بنك التنمية والإئتمان الزراعي وجميع فروع بنك التنمية والإئتمان الزراعي بالمحافظات , تفسير حلم خروج لبن من الصدر-تفسير رؤيا حليب الثدى لدى النساء والرجال , تفسير حلم خروج لبن من الصدر-تفسير رؤيا حليب الثدى لدى النساء والرجال , بالصور نباتات الظل وانواعها - النباتات واماكن زراعتها بالصور , مايدل على السحر في المنام والرؤى - رؤى المسحور - دلائل السحر في المنام , ملف كامل عن النيش مش هتقدرى تغمضى عينك متجدد - اسهل طريقة لترتيب نيش السفره بالصور , اطباق مميزه جدا لوجبة الغداء لعائلتك الحبيبه رائعه اطباق رئيسيه , الرموز التي تُرى في المنام و تدل على الزواج , معانى الالوان فى الاحلام , تفسير و دلالة الإصابة بطلق نارى فى الحلم , الرصاص فى المنام , كلام فى ودنك لو عايزه جوزك يلزقلك نصايح ها , كل شئ عن عصافير الفيشر، تربية طيور الفيشر الملقبة بعصافير الحب , عناوين واسعار قاعات الافراح والمناسبات بالاسكندرية ومش سايبين ولا قاعة , كتالوج الحنه السوداني 2017 , عناوين محلات الملابس والأزياء المتميزة فى القاهرة , الاحلام والرموز التي تدل على زواج صاحبها , تونيكات طويلة للمحجبات 2017 - تونيكات محجبات 2017 - تونيكات جديدة , اروع تشكيلة من- قمصان النوم -اللانجيرى اكثر من 200 موديل متنوع , عناوين اكبر واشهر محلات ملابس المحجبات فى مصر , فساتين اطفال تجنن 2017 - ملابس اطفال للبنات 2017 , رؤيا النار فى المنام - تفسير حلم الحريق - تفسير الاحلام الابن سيرين , اسعار طيور الزينة في مصر 2017 ، اسعار شراء طيور الزينة في مصر , تفسير الارقام فى الاحلام , بحث كامل عن السرقه , كل حاجه عن لف الطرح...الشرح بالصور , تفسير الاحلام لابن سيرين فى الذهب والفضة , تفسير رؤية الميت في المنام, تفسير رؤية الميت في المنام ، تفسير حلم الميت في المنام , عناوين محلات واتيليهات فساتين الزفاف والسواريهات فى مصر 2017 , فستانك أجمل بالستان والشيفون والدانتيل , تفسير حلم خروج لبن من الصدر-تفسير رؤيا حليب الثدى لدى النساء والرجال , كل شئ عن الكلاب اللولو ، تربية الكلاب اللولو ، للبيع كلب لولو , رؤيا الحمام فى المنام,تفسير حلم بيض الحمام,تفسير حلم صغار الحمام,تفسير حلم اكل الحمام , رؤية القمر للفتاة العزباء - تفسير رؤية القمر في المنام للعزباء , اربع صفات يحبها الرجل فى المرأه ما هي لنتعرف عليها معاً , تفسير رؤية المشروبات في المنام - الخمر - الشاي - القهوة - عصير التفاح , تفسير الاحلام لابن سيرين فى اثاث البيت وادواته , تفسير الشارب او الشنب للمرأة فى الحلم , الشارب فى المنام , لكل الأخوات المصابات بأى مرض روحى مس - سحر -حسد , كل شئ عن عصافير كوكتيل ، معلومات عن عصافير الكوكتيل , تفسير حلم رؤية شقة جديدة أو امتلاك شقة او بيت جديد , رسائل اصدقاء للبنات - رسايل صداقة بنات - رسايل للصداقة بين البنات , اربعه اطباق للعشاء منوعه سهله بالصور , تصميمات جبس بيت النور كرانيش 2017 , صور كرانيش تجنن 2017 , تفسير حلم رؤيا لبس الجلباب , تفسير حلم الجلباب في المنام , الرموز التي تُرى في المنام و تدل على الزواج , احلى صور ريسبشن 2017 , ديكور ريسبشن مودرن 2017 , رؤيا النار فى المنام - تفسير حلم الحريق - تفسير الاحلام الابن سيرين , مواعظ مؤثره جداً فى قلب المؤمنين الصادقين اتركها بين ايديكم , بحث عن علماء العرب , القرآن الكريم في المنام , تفسير رؤيا القرآن لابن سيرين , كتالوج بوابات الحديد المشغول والفورشيه , اسماء بنات على سلاسل ذهب , كتاب للتفصيل والخياطة ما ان اتبعته لن تحتاجي لشيء ابدا , ازياء محجبات 2017 - كاجول جينز لمحجبات 2017 , طرق اندومى سهله لو مستعجله 15 طريقه , ماهي افضل طريقة للحمل سريعا بسرعه في اسرع وقت ممكن بعد الزواج , كيفية تصنيع صابون سائل مثل بريل وفيرى من الألف الى الياء , رؤيا الحمام فى المنام,تفسير حلم بيض الحمام,تفسير حلم صغار الحمام,تفسير حلم اكل الحمام , ازياء محجبات 2017 - ملابس محجبات 2017 , أزياء المحجبات ((عباية . تونيك .. بدل ... طرح )) ازياء محجبات 2017 , كتالوج بوابات الحديد المشغول والفورشيه , السلاحف من الالف الي الياء بالصور ( التربيه و النشاه و التفرقه بين الذكور و الاناث... الخ) , موسوعه لرؤيا اى سوره فى القران الكريم فى المنام - تفسير رؤيا للقران الكريم لابن سيرين , احاديث الرسول عن الشهداء والشهاده , اسماء التوابل المستخدمه في المطبخ بالصور
رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
معاهم, الملائكه, اللي, احنا, بيقول, شوفتو, علينا, عايزين

مواضيع ذات صله فضفضة من القلب


فضفضة من القلب


*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*

الرسالة:
الصندوق الماسي الخامس - Massy Version 5
خيارات


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الست قبل الجواز ههههههههه ياعينى علينا ده احنا مظلومين ياناس اووشا الاقسام المتنوعة 10 03-19-2011 07:55 PM
شحاتة:كل اللي بيهاجمنى بيترقع في الدوري-وغضب ربنا باين على وشه-واللي بيقول حسن أبوعلي أبو المعزة قليل الأدب بعيدة عن بلدى أخبار الرياضة 1 10-14-2010 03:01 AM
لكل السيدات اللي عايشين في قطر تعالوا ندردش ونفيد بعض بعيدة عن بلدى شات ورغي الستات 15 09-04-2010 03:05 AM
تعالي شوفي اللي عايزين يبقوا نواب مجلس الشعب بيعملوا ايه داليا مودي دردشة ومواضيع عامة 3 08-28-2010 09:39 AM
شات الستات الحلوين اللى عايشين باوروبا ريم بنت مصر شات ورغي الستات 65 08-14-2010 07:28 AM


الساعة الآن 03:37 PM

 



Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي موقع سيدات مصر ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

شبكة سيدات مصر منتدى للنساء فقط

↑ Grab this Headline Animator