العودة   شبكة سيدات مصر > الاقسام العامة > فضفضة من القلب
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

فضفضة من القلب هنا نفضفض عن همومنا اكتبي بعضوية الحيرانة حافظاً علي خصوصيتك: باسورد 123456

تغريد

طنشيه هيجى وراكى جرىىىىىى


طنشيه هيجى وراكى جرىىىىىى

هنا نفضفض عن همومنا اكتبي بعضوية الحيرانة حافظاً علي خصوصيتك: باسورد 123456


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته سيداتى آنساتى اجمل زهرات فى مصر المهم انا النهاردة جايبه لكم موضوع عايزين نتناقش فى مع بعض في كلام كثير بنقوله احنا البنات بيننا ان البنت كل ما طنشت جوزها او خطيبها جري وراها وحبها اكثر واتعلق بيها

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-08-2018, 05:43 PM   #1
لبنى ربيع
ليدي فوق الممتازه
 
تاريخ التسجيل: Dec 2018
المشاركات: 4,970
افتراضي طنشيه هيجى وراكى جرىىىىىى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

سيداتى آنساتى اجمل زهرات فى مصر




المهم انا النهاردة جايبه لكم موضوع عايزين نتناقش فى مع بعض

في كلام كثير بنقوله احنا البنات بيننا ان البنت كل ما طنشت جوزها او خطيبها جري وراها وحبها اكثر واتعلق بيها اكتر

السؤال بقى هل تعتقدو ان التطنيش فعلا يحبب الراجل فيكى ولا يخليه يطنش هو كمان وممكن تضيعيه وتخربي بيتك

وهل التطنيش له علاقه بالتقل والرزانه

:aaaa2::aaaa2::aaaa2::aaaa2::aaaa2:


من مواضيعي
0 فساتين سهرة قصيرة جنان
0 انتظرونا قريبا جدا مع عودة قوية لبرنامج صبايا
0 الدجاج مع الكريمة والتوست
0 ديكورات قاعات تجنن
0 انا امرأة ايها الرجل
0 اهلا بيكم مع عودة جديدة وضيفة جديدة من برنامج صبايا
0 استايل جديد للبنوتات اخر شياكة
0 فساتين زفاف 2018 تتمتع بالاناقة والذوق الرفيع
0 لبس البيبيهات بالكروشيه
0 صينية السمك بالطحينة فى الفرن
0 قال على رأى المثل
0 الفراسيون الابيض من افضل الاعشاب لعلاج الحنجرة
0 الشيخ كشك وعقوبة تارك الصلاة
0 لا يا من كنت حبيبى
0 كوليكشن شتوى روعة

لبنى ربيع غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
جرىىىىىى, هيجي, وراكي, طنشيه

مواضيع ذات صله فضفضة من القلب


فضفضة من القلب



الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
جوجل تحتفل لذكري ال101 لميلاد هيدي لامار - هيدي لامار الفنانة والمخترعة كلاسيك أخبار مصر اليوم 1 11-08-2018 11:39 PM
كرسى يابانى يمشى وراكى ana4122018 مقاطع يوتيوب 6 04-11-2018 08:29 PM
المول الكبير لو فاضيه خشي برجلك اليمين ولو وراكي حاجه ما تخشيش انا حذرتك ريحانة 10 سوق الجمعة 29 06-12-2018 09:01 PM
لشعر طويييييييل بيجرجر وراكى فتاه الكهف ميك اب ومكياج 8 03-26-2018 04:11 PM
هيجى يوم نضحك فى الآخر اووشا الركن الأدبي - الفنون 2 12-29-2018 07:20 PM


الساعة الآن 04:25 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by FiraSEO v3.0 .التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي موقع سيدات مصر ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

شبكة سيدات مصر منتدى للنساء فقط

↑ Grab this Headline Animator