العودة   شبكة سيدات مصر > الأقسام الأسرية > الحياة الزوجية
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

الحياة الزوجية مناقشات و نصائح عن معاملة الزوج سعيا لعلاقة زوجية سعيدة


جوزك على ما تعوديه (قدرتى تعوديه والا لاء )

مناقشات و نصائح عن معاملة الزوج سعيا لعلاقة زوجية سعيدة



جوزك على ما تعوديه (قدرتى تعوديه والا لاء )

طبعا كلكم عارفين المثل اللى بيقول جوزك على ما تعوديه كل واحده فيكم تدخل تقول عودتك جوزها ايه عاده حلوة وايه العاده الوحشه اللى عودتدهاله وايه اللى ابدا ابدا

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-13-2018, 12:16 PM
توتى وشيكو توتى وشيكو غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Nov 2018
المشاركات: 4,570
افتراضي جوزك على ما تعوديه (قدرتى تعوديه والا لاء )


طبعا كلكم عارفين المثل اللى بيقول جوزك على ما تعوديه

كل واحده فيكم تدخل تقول عودتك جوزها ايه عاده حلوة وايه العاده الوحشه اللى عودتدهاله وايه اللى ابدا ابدا ابدا معرفتش تعوده عليه
وهل هو كمان عودها على حجات والا لاء
المصدر: سيدات مصر شبكة سيدات مصر - من قسم: الحياة الزوجية


[,.; ugn lh ju,]di (r]vjn ,hgh ghx ) ,hlh

رد مع اقتباس
 

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
(قدرتى, تعوديه, جوزك, واما

مواضيع ذات صله الحياة الزوجية


الحياة الزوجية


*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*

الرسالة:
الصندوق الماسي الخامس - Massy Version 5
خيارات


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لا خلطه والا وصفه والا اعشاب عالجى مرضك الروحى بنفسك توتى وشيكو ركن مخطوبات سيدات مصر 5 10-09-2018 06:19 PM
موسوعة هدى خلاصة جواز 16 سنة جووووزك على ما تعوديه هدى 3000 الحياة الزوجية 15 12-18-2018 11:30 PM
ده كسل والا yamanya فضفضة نسائية والحيرانه 7 11-21-2018 05:07 AM
هتقولى اه والا لاه ؟؟؟ لقاء فضفضة نسائية والحيرانه 11 03-21-2018 08:48 PM
أولادك والا أبوهم؟ none الحياة الزوجية 5 03-09-2018 02:26 AM


الساعة الآن 08:16 PM

converter url html by fahad

 



Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي موقع سيدات مصر ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

شبكة سيدات مصر منتدى للنساء فقط

↑ Grab this Headline Animator